pengabrorsan

Var på moneybrother nyss (grymt bra!) och jag ville fortsätta festa men så blev det tydligen inte, så nu sitter jag ensam och bitter vid min dator. Imorgon är det insparksfest (=nollning) för oss stackars små ettor, men vet inte om jag ska gå, beror på vilka andra som är tillräckligt pepp för att orka med. De senaste två dygnen har jag spenderat på barnens ö och det var faktiskt mad nice, min klass är så fin och 1E (en av paralellklasserna) verkar också riktigt trevlig. Men att alla sover på två madrasser på golvet låter bara som en bra idé när man är så trött att ingen orkar flytta på sig. När man vaknar och inser att madrasserna har glidit isär och att man har sovit på golvet hela natten så är det inte lika kul längre. Jag har ärligt talat ont i hela kroppen, fan.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0