ånga

ett. ni vet att jag försöker satsa försöker ge allt men jag tror inte bara det räcker och varför känner man sig sä jävla värdelös hela tiden
två. varför är man inte "bara ett barn" längre och 24 timmar per dygn går så snabbt
tre. hösten har knappt börjat men är snart slut och känslan är som aldrig eller alltid förut
fyra. jag vet vad jag vill ha men skulla aldrig erkänna det för någon även om ni nog förstår
fem. jag lever fel fel fel och jag älskar att ni hatar det, ja sådant gör mig barnsligt lycklig och jag känner en makt som är obeskrivbar, ni äger inte mig längre


Kommentarer
Postat av: Sofia

man skulle behöva minst en timme till på dygnet, plus en massa andra saker som känns nödvändigt i mitt huvud just nu

2008-10-14 @ 22:44:26
URL: http://chasingbutterflies.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0