monsters

jag vill handla upp varenda krona jag äger på ytliga ting
jag vill plugga mig smart igen
jag vill resa långt långt bort
jag vill supa mig groteskt full och röka alldeles för mycket
jag vill ha ändlöst mycket pengar så jag kan få se bob dylan i mars
jag vill inte känna som jag känner
jag vill ha ett nytt objektiv och ett stativ i julklapp
jag vill vara talangfull och vacker och allt annat som är värt något i den här världen
jag vill byta ut allt mot sommar och festival
jag vill vara hård och besynerlig
jag vill hata dig
jag vill hitta någon att falla handlöst för, någon vars ögon har svar på varenda jävla fråga

Kommentarer
Postat av: Anonym

bebi, dylan vilken datum ? ring imorgon puss

2008-12-13 @ 00:25:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0