confiance en soi

Skulle verkligen vilja gå på en fin bruds nollning ikväll, men vad är grejen med att lägga det på en jävla måndag? Har 64 franskaglosor + ett geografiprov + ett historiaprov + två sidor matte. Nej, jag hinner inte iväg och det suger. Vädret gör mig ändå på så dåligt humör. Det är för kallt och inget gör mig glad. En bra vän sa en gång att det kändes som hon bara gick och väntade på något. Så sant, man väntar på ett bättre liv och glömmer att leva. Jag bara saknar allt och alla hela tiden. Jag slösar bort min tid. Så meninglöst, varför gör jag såhär? Självförtroendet är helt borta, vet inte riktigt vad som är värt att leva för. Vill ringa och gråta för någon, men jag gråter inte för folk. Jag vägrar, jag gör det bara inte. Jag vill bli lyckligt kär, vill veta hur det känns. (jag tror inte jag kan bli kär, jag tror verkligen inte någon kan bli kär i mig). Håll min hand bara, vem som helst. (vill bara känna hur det känns)  
(When I was a boy I was confounded by you Now I'm still a boy I am indebted to you Every song I ever wrote was written for you Written for you Now I'm feeling flat you seem a mile away I'm so tired that down on the pavement I'll lay Till the blossom on the tree comes falling on me Fall on me From my window I can see the mountain in snow From my window I will shut my eyes and let go Promise me you'll always be around when I fall And when I call On the river bridge up on the wall, looking down On the river bridge, to me a vision was shown If I could hold on to things till I was full grown Peace would I know To my dog on wheels I'll tell my pleasures and woes To my dog on wheels I'll tell my secrets and more Then one day in spring I'll take him down to the road Anything goes)

Kommentarer
Postat av: Sofia

<3

2008-09-15 @ 22:06:56
URL: http://chasingbutterflies.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0