farväl jupiter adjö, jag måste läka mina sår

Känns som att jag lika gärna kan lägga mig och dö i min säng, dö varsomhelst för det här kommer inte fungera. Inget fungerar, allt går bara felfelfel. Känner smärtan (den fysiska och inget annat) och det gör så sjukt jävla ont. Varför förstör jag mig själv, varför gör jag så att allt går åt helvete, fan. Livet är för kort för det här, att göra samma misstag om och om igen. Ska sluta gnälla, men det är svårt ibland. Jag skriver av mig istället för att kasta det på folk även om jag lovat att försöka, nästa gång, som jag alltid säger. En hand, en röst som förklarar hur allt kommer ordna sig. Ungefär allt jag ber om just. drink n'fuck (good times)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0