höstmånad, höstångest





1. Blev inhyrd (dvs, min kamera blev inhyrd och jag liksom hängde på) för att fota två pojkar till ett skolprojekt.
2. Posade vackert.
3. Gick hem istället för att ta tåget.

Wuh, min blogg är så jävla care just nu men fu, orkar inte med livet och mår så illa hela tiden att jag har vant mig vid det. Mår illa pga ångest och hunger, kan inte äta för att jag mår illa och mår illa när jag inte äter. Dricker te istället. Är en dryg fitta just nu tror jag, men är så rädd och hoppas bara att jag tolkat signaler fel. Eller att det går över. Har ett so-arbete att göra som jag var aspepp på men nu går det inte. Kan inte ens fokusera på att skriva, orden bara skiter sig ändå. Och förlåt för att jag inte svarar när folk smsar men jag orkar inte ens det. Är rädd att träffa människor jag känner så fort jag går utanför dörren för jag vill helt enkelt inte. Jag vill ingenting, har ingen lust till något och vet inte vad jag ska göra just nu.

Kommentarer
Postat av: elsy

sv: ja vet han är helt fantastisk!



grymt snygga bilder du hade där.

2008-09-02 @ 10:28:39
URL: http://relay.blogg.se/
Postat av: Klara

du e fin

2008-09-02 @ 15:48:04
URL: http://popistol.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0